Mun oma ipod kaipas todellaki päivitystä musikin suhteen! Oon kuunnellu radiota viime viikolla normaalia enemmän ja sieltä osui muutamia kivan kuuluisia biisejä korvaan. Nyt tässä joku päivä ku aika sallii ni pitäis pistää taas musat kohilleen ipodiin. Tuntuu et oon kuunnellu noita biisejä jo liikaa ja vähitellen rupee kyllästyttää. Ja siis tosiaan mun ipodissa on yli 2000 biisiä mut ku en kuuntele kaikkia läheskää ni senki osalta vois päivittää ja poistaa kaikki sellaset jota ei jaksa enää kuunnella/ei oo kuunnellu ku kerra. Ohessa siis muutama biisi jotka päätyvät varmasti ipodille :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti