Eilen oli hyvä syy räpsiä meiän kämpästä kuvia ku siivosin koko aamun tätä huushollia. Keittiökin on vihdoin valmis ja oon saanu omaa huonettakin vähän siistittyä. Tässä siis vähän lisää kämpän esittelyä :)
 |
| Mun huoneesta puuttuu vielä pöytä ja taulut pitäis saada seinille vielä kans |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti