Toi on nyt ihan minimaalisen pienellä mut tärkein lause tässä viestissä tais olla toi LMFAO:n keikkakokoonpano muuttuu, se kertoo jo kaiken!
Mä ajattelin just täs yks päivä et jes enää pari viikkoo tohon keikkaan ja ku sitä ei oo peruttu viel tai tullu muita ilmotuksia niin kerranki joku keikka toteutuu tääl suomes. Niin no, eilen se "pelätyin asia" iski vasten kasvoja. Mua harmittaa ensinnäki toi Far east movement iha hemmetisti mut oisin voinu sulattaa viel sen et lämppärit jättää tulematta koska nään kuitenki lmfaon mut eihän se riitä vaan sielt tuleeki vaan toinen jäsen ja pari taustatanssijaa korvaa toisen...mä en vaa ymmärrä! Käyn tosi harvoin keikoilla ja pitkäst aikaa oli tulos sellaset esiintyjät jotka oikeesti ois halunnu nähä! Luulekohan joku oikeesti et aste ja random dj korvaa noi alkuperäset lämppärit?
Hirveetä vuodatusta yhestä keikasta mut yrittäkää kuvitella tilanne: liput ostettu lokakuussa, keikka myytiin loppuun mitä 15minuutissa, itellä vip lippu, odotusta jäljellä 2vko 2pvä -> ilmotus keikkakokoonpanon muutoksesta. No words.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti