tiistai 17. tammikuuta 2012

Uutta vaatekaappiin

Eilen kävin hakemassa vihdoin mun pysyvän ajokortin ja samalla sitten kävin muutamien kauppojen kautta joihin mulla oli lahjakortit. Luppoaikaa löytyy tällä hetkellä vähän liikaaki ku oon nyt tosiaan 2 viikkoo saikulla ja senki takii sain eilen vihdoin hoidettuu ton ajokortti asianki :D Mutta siis paluu shoppailuun... Kävin Gina tricotin kautta ja sieltä tarttui mukaan huivi, paita/tunika ja legginsit, H&M:ltä taas täydennystä meikkivarastoon ja Stockmannilta Longchampin laukku. Tässä vielä kuvina eiliset ostokset :)

Paita/tunika


Huivi

Gina Tricotin ostokset painottu aikalailla mustaan.. :D

Longchamp

H&M saldo, kuvasta puuttuu vielä aurinkopuuteri (tuli vähän ostettuu puutereita :D )

Tänää ei oo mitää kummempia suunnitelmissa (ylläri), siivoilen varmaan kotona sen verran ku pystyn. Pitäis keksii jotain nyt näille 2 viikolle muuten en kestä :D Vois ottaa tavotteeks et saisin noi viimesetki banaanilaatikot tyhjennettyy ja vietyy veke, siin on ainaki päiväks hommaa tai pariks jos puran ne toosi hitaasti :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti