| Paita/tunika |
| Huivi |
| Gina Tricotin ostokset painottu aikalailla mustaan.. :D |
| Longchamp |
| H&M saldo, kuvasta puuttuu vielä aurinkopuuteri (tuli vähän ostettuu puutereita :D ) |
Tänää ei oo mitää kummempia suunnitelmissa (ylläri), siivoilen varmaan kotona sen verran ku pystyn. Pitäis keksii jotain nyt näille 2 viikolle muuten en kestä :D Vois ottaa tavotteeks et saisin noi viimesetki banaanilaatikot tyhjennettyy ja vietyy veke, siin on ainaki päiväks hommaa tai pariks jos puran ne toosi hitaasti :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti