Tänää on ollu vähän niinku siivouspäivä. Oon pessy pari koneellista pyykkiä, purkanu viimesetkin banaanilaatikot ja järjestäny meiän parvekkeen kuntoon. Käytiin myös kämppiksen kaa kaupassa ja otettiin siinä matkaan sitten pizzat, ku ei jaksa laittaa ruokaa :D Mut eiköhän se oo ihan sallittuu et perjantaina voi kattoo vaan frendejä ja syödä pizzaa (ainaki joskus) ;)
Mun huone rupee vähitellen olee jo valmis kuhan saan vielä viimesetki tavarat laitettuu paikoilleen. Sitten edessä olis vielä maalausprojekti mut se siirtyy nyt parilla viikolla tän mun sairasloman takia. Mut helpottavaa on edes se et kaikki banaanilaatikot on nyt poissa :D
Illan suunnitelmissa ei oo mitään kummosempia. Alustavasti puhuttiin kaverin kaa et pidettäis vähän niinku illanistujaiset mut voi olla et hengailen illan ihan kotona vaan...sitä ku täs ei oo viel tarpeeks tullu tehtyy :D
Alla vielä muutama hyvä biisi, ne tuo ehkä vähän ees perjantai fiilistä mulle :D ..ja ehkä muilleki, hope so :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti