Eilinen päivä kuluiki sitten remontoidessa olkkaria. Lähettiin kämppikseni K:n kanssa aamusta hakemaan maaleja. Siitä sitten koukattiin stadin kautta tikkurilan tarjoustaloon kattelee joitain pikkutavaroita mitä meiltä puuttu (siel oli alet!) kuten esim. suihkulasta. Kierroksen jälkeen palattiin kotiin ja pian siitä sitten K:n kaveri tuli. K ja sen kaveri repivät tapetteja irti 7h ja loppujen lopuks maalaamiseen meni tosiaan vaan se 15min. Mulle tuli käymään mun kaveri V ja sen kaa sit juoruttiin ja juotiin muutama sillä aikaa ku toiset ahkeroi :D Tarkotus oli eilen maalaa myös mun huone mut siirsin sen nyt sit ens viikolle. Tässä kuvia meidän tai no noiden eilisestä projektista :D
 |
| Alkuperäset seinät |
 |
| Lopputulos |
 |
| Mun ja kaverini V:n ilta :D |
Lopputulokseen ollaan tosi tyytyväisiä. Oltiin tosiaan rtv:llä vaan silleen et "joo tää vois olla hyvä siihen seinää" ja sehä sopii just hyvin ton tapetin kanssa! Tänää pitäis vielä illalla sitten siivoo toi olkkari ja laittaa kalusteet takas paikoilleen, sit meidän olohuone on ready! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti