Viime viikko meni pääasiassa kotia järjestellessä, tupareissa, kaverin synttäreillä ja kaverien kanssa hengailessa. Aika moni mun kavereista on kerenny jo käymään täällä meidän uudessa kodissa ja se on ollu musta kauheen kiva et ihmiset on jaksanu käydä täällä :) Tässä muutamia kuvia vielä mun viime viikosta.
Vierailut
![]() |
| Sisko ja mummo kävivät. He toivat mun sohvan samalla ja sitten vielä pienet tarjoilut mukanaan. |
![]() |
| Kaverin kanssa pidetään salkkarimaratoni ja ennen sitä tehtiin kanapastaa |
Kaverin synttärit
Juhlat pidettiin euphoriassa. Näköalat oli ihan mahtavat ja tykkäsin paikasta muutenkin.
Koti
Muutamia kuvia olohuoneesta ja eteisestä/keittiöstä. Tällä hetkellä koti näyttää jo paljon siistimmältä ja kaikki muuttolaatikot on jo melkeen viety pois.
![]() |
| Sohvan takana oleva vihreä seinä maalataan. |
Sellanen oli pääosin mun viikko. Aika hyvin oon kans tapittanu leffoja ja sinkkuelämän tuotantokausia. Kaverilla on niin suuri dvd valikoima et ei tuu ainakaan tekemisen puutetta :D Huomenna pitäis jaksaa mennä kouluunki. Suoraan sanottuna ei innosta yhtään ku haluis vaan järkkäillä paikkoja kotona mut kerkeehän sitä illallakin :) Ajattelin vielä tän illan aikana kattoa jonku leffan ja mennä sitten nukkumaan. Heips!











Ei kommentteja:
Lähetä kommentti