tiistai 10. tammikuuta 2012

Päivitys viime viikosta

Pitkästä aikaa pääsen bloggailee taas. Yksinkertanen syy siihen miks mitään postauksia ei oo vähään aikaan tullu on se et meillä ei oo ollu täällä kotona vielä nettiä. Tänää sit saatiin vihdoin nettiyhteys ja kotiki rupee vihdoin näyttää sellaselta paikalta jossa voi jo asua. Pienet projektit kuitenkin vielä kotiin on edessä: ruokapöytä ja muutaman seinän maalaus. Noikin jutut hoituu viikon sisällä ja sitten voi jo ruveta suunnittelemaan tupareita :)

Viime viikko meni pääasiassa kotia järjestellessä, tupareissa, kaverin synttäreillä ja kaverien kanssa hengailessa. Aika moni mun kavereista on kerenny jo käymään täällä meidän uudessa kodissa ja se on ollu musta kauheen kiva et ihmiset on jaksanu käydä täällä :) Tässä muutamia kuvia vielä mun viime viikosta.


Vierailut

Sisko ja mummo kävivät. He toivat mun sohvan samalla ja sitten vielä pienet tarjoilut mukanaan.

Kaverin kanssa pidetään salkkarimaratoni ja ennen sitä tehtiin kanapastaa


Kaverin synttärit

Juhlat pidettiin euphoriassa. Näköalat oli ihan mahtavat ja tykkäsin paikasta muutenkin.







Koti

Muutamia kuvia olohuoneesta ja eteisestä/keittiöstä. Tällä hetkellä koti näyttää jo paljon siistimmältä ja kaikki muuttolaatikot on jo melkeen viety pois.



Sohvan takana oleva vihreä seinä maalataan.



Sellanen oli pääosin mun viikko. Aika hyvin oon kans tapittanu leffoja ja sinkkuelämän tuotantokausia. Kaverilla on niin suuri dvd valikoima et ei tuu ainakaan tekemisen puutetta :D Huomenna pitäis jaksaa mennä kouluunki. Suoraan sanottuna ei innosta yhtään ku haluis vaan järkkäillä paikkoja kotona mut kerkeehän sitä illallakin :) Ajattelin vielä tän illan aikana kattoa jonku leffan ja mennä sitten nukkumaan. Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti