Kaverini P oli eilen täällä käymässä ja leivottiin sen kaa sitten muffinsseja. Teen sukulaisten tupareihin sunnuntaiks kans muffinseja ni tää oli vähän niinku testi versio :D Tehtiin suklaa valkosuklaamuffinseja (joo voisko olla yhtään enempää suklaata :D ) Ulkonäkö ei ollu kyl ihan täydellinen, sitä pitäis vielä työstää mut maku oli kyl tosi hyvä, aikamoinen suklaa pommi vaa :D Huono puoli noissa on vaan se et niist tulee helposti paha olo jos syö liikaa! Mutta tässä kollaasin muodossa eilinen muffinsien leipomis hetki :)
Tänää nään vielä myöhemmin kaveria ja sen kummempia ei tälle päivälle oo tiedossa. Kyl tää sairasloma rupee jo vähitellen puuduttaa ku ei oikee pysty tekee hirveesti mitää, plaah! Noh onneks kaverit on keksitty, vähän piristystä munki päiviin :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti