tiistai 31. tammikuuta 2012

Ostoslista

Lauantaina olis tiedossa sitte tuparit vol 2! Kutsulistalla on ehkä vähän liikaa ihmisiä tähä kolmioon mut eks se vähän niin mee et mitä enemmän porukkaa sitä paremmat bileet?! :D Tupareita varten pitäis käydä piipahtaa ikeassa et ihmisten ei tartte istuu lattialla. Istumatilaa meiltä kyl löytyy mut ei tarpeeks näitä bileitä varten ja samallahan sitä saa keittiöönki ne neljä tuolia ku nyt on tosiaan ollu vaan kaks. Mietin vähän ostoslistaa ikeaa varten ja tässä muutamia juttuja mitä pitäis ostaa tänne vielä.


Kuvat: ikea.fi

Listalta löytyy siis pari baarituolia keittiöön, huopa (ehkä kakskin), säilytyspurkkeja, wc-paperiteline, koreja, kattolamppu, tyynyt parveketuolien päälle ja muutama jakkara. Huomasinpa että aika valkoseen painottu tää kollaasi. Värejä tuleeki varmaan enemmän mutta nyt näköjään onnistuin valitsemaan kaikista ne valkoset kuvat :D Ostoslista on siis ready ja enää pitäis päättää päivä et millon kerkee käymään ikeas..se on varmaa et ainaki ennen lauantaita on kerettävä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti