En oo kyl ihan täysin vakuuttunu vieläkään tästä mutta oon miettiny enemmän asiaa ja oon ruvennu ehkä vähitellen pitämäänki jump in:stä. Voi olla etten ikinä ees hanki kyseistä asua mut enää se ei oo niin "vastenmielinen" ajatus :)
Alla muutamia kuvia jump in:stä joista ite tykkään (noi on noit perus) :)
Oon kans miettiny et tollanen one piecen hupparikin vois olla kiva. Se on sen verran pitkä et sitä vois käyttää vaik pelkästää legginsien kanssa, tykkään muutenki enemmän pitkistä huppareista! Eli voisin perjaatteessa ajatella ostavani tollasen hupparin ennen jump in:ä. Toisaalta..noitaki huppareita sais varmaa jostai halvemmallaki :)
![]() |
| Kuvat: onepiece.com |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti