keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Jump in

Aluks olin vähä sitä mieltä jump in:stä et "kuka tollasta käyttäis?" ja "onks tos ees mitää järkee?". Mul meni pitkään ennen ku ees opin sietää (ehkä vähän liian vahva ilmasu) sitä. Mul ei oo ollu siis missään vaiheessa mitään jump in:ä vastaan mut ajattelin etten ikinä hankkis itelleni tollasta. Nyt oon kuitenki ruvennu miettimään et tollanen vois olla kätevä just himassa tai vaik landella ollessa. Se on helppo vaan pukee päälle ja se vaikuttaa just rennolle asulle. Välttämätöntä ei olis saada just one piecen mut joku wnb merkkiki vois olla iha jees :)

En oo kyl ihan täysin vakuuttunu vieläkään tästä mutta oon miettiny enemmän asiaa ja oon ruvennu ehkä vähitellen pitämäänki jump in:stä. Voi olla etten ikinä ees hanki kyseistä asua mut enää se ei oo niin "vastenmielinen" ajatus :)

Alla muutamia kuvia jump in:stä joista ite tykkään (noi on noit perus) :)


Oon kans miettiny et tollanen one piecen hupparikin vois olla kiva. Se on sen verran pitkä et sitä vois käyttää vaik pelkästää legginsien kanssa, tykkään muutenki enemmän pitkistä huppareista! Eli voisin perjaatteessa ajatella ostavani tollasen hupparin ennen jump in:ä. Toisaalta..noitaki huppareita sais varmaa jostai halvemmallaki :)

Kuvat: onepiece.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti