Torstaina olin siis lmfao:n keikalla kaverini E:n kanssa. Mentiin circukseen 7 jälkeen ja katottiin jo siinä kampin ostoskeskuksesta ulos tullessa että sinne oli tulossa pikkasen ihmisiä. Jono siis oli circuksen ovelta sinne kampin ostoskeskuksen oville. Onneks meillä oli VIP liput ja päästiin jonon ohi! Alussa circuksessa oli dj ja sitten tuli aste esiintymään. En ite hirveesti pitäny asteesta, tuntu et se oli vaan sellanen nopee hätävara et otetaan nyt joku esiintymään. Asteen jälkeen tuli kauan odotettu lmfao ja voin kyllä sanoo et keikka oli tosi hyvä! Ei sitä edes huomannu et toinen niistä puuttu ku oli taustatanssijoita ja hirveesti eri rekvisiittaa. Jos far east movement olis ollu siel ni toi olis ollu iha täydellinen keikka!
Kun keikka sitten loppu 11 aikaa ni lähettiin ihan heti sieltä ylhäältä ulos päin mut jono oliki VÄHÄN pidempi ku mitä oletettiin. Mentii sit istuu hetkeks ja ajateltii et kyl toi jono tosta liikkuu mut en tiiä liikkuko se puolen tunnin sisällä metriäkään! No päätettii sit jossai vaiheessa mennä jonoon ja voin kyllä sanoo et oli kyl ihan hirveetä olla siin tungoksessa! Ihmiset töni ja huus ja oksenteli sinne kaikkialle et kyl siin vähitellen rupes kyrsiintyy siihe meininkii! Päästin sit puol 1 sieltä ulos et mitä me nyt jonotettiin tunti.. Ainakin sen oppii et jos circuksee menee vielä keikalle niin sit lähtee hyvis ajoin ennen loppua ellei haluu uudelleen kokee tota samaa! Tossa ehkä ainoat huonot puolet siitä illasta! Eikä toi loppukaa onnistunu pilaa iltaa, siitä vaan ei jaksanu enää lähtee jatkoille vaikka oltais päästy ilmasiks sisään!
Yllä muutamia kuvia keikasta. Varmaa vaikee arvaa minkä biisin noi oli just esittäny tos vikassa kuvassa :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti