Tänään saapui sitten boozt:lta tilaamani paketti ja tässä kuvia "pakettikaaoksesta" (..huomaa siis että joku on odottanu vähän tätä kyseistä pakettia :D )
Oon edelleenki sitä mieltä et noi tossut on hassut mut jollain tapaa ne on kans toosi söpöt eli aion kyl pitää ne (..tohveleita ei voi koskaan olla liikaa) :) Takki lähtee takasin, ei sekää ollu sellanen ku olisin halunnu (oonko vähän liian kriittinen?) ja huivi on vielä kysymysmerkki mut luulenpa et se jää kuitenki :D Eli jotain uutta sain mut takin metsästys jatkuu siis vielä, oisko kolmas kerta toden sanoo? :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti