Tänää suoraan koulusta kävin äidin kanssa ikeassa. Siitä suoraan menin kauppaan ostaa huomisia "ruokia" eli suomeks siis kaikkee pikku snacksii. Sitte menin porukoiden luota hakee työkaluja et saan koottua noi ikean tuolit ja siitä sit vihdoin pääsin kotiin! Aikamoista ravaamista ollu koko päivä mut onneks äiti kuskas mua paikasta toiseen! :D
Ikeasta matkaan lähti 2 tuolia ruokapöytään, 4 jakkaraa, fleese, wc- paperirullateline (kuulostaapa hassulle sanalle), kasvi ja ruukku. Ikea listaa sai siis aika hyvin karsittuu ja nyt pitäis sit enää koota noi tuolit niin saadaa huomista varten vähän lisää istumatilaa :) Oon tosi väsyny mut yritän nyt saada osan noista tuoleista ees koottuu niin huomiselle ei jäis ku siivous! Huh huh miten tuparit voi stressaa! Noo ne on tän kaiken arvoset :)
Tässä alla vielä muutama kuva ostosreissun saldosta.
Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti