Sitten ku ihmisiä rupes valuu kotiin päin niin kerkesin oikeesti relaa ees hetken! Ja oli kyl tosi kiva ku mun kaverit jäi tänne istumaan iltaa viel siinä vaiheessa ku muut oli lähteny. Ens kerran ku pidän bileet ni yritän sit keretä nauttii iteki vähän enemmän ja toisaalt sillo ei tartte stressaa tarjoiluista niin paljoo :) Mul oli kyl kivaa mut olisin halunnu ees hetken tehä jotain muuta ku juosta paikasta toiseen, mut se on kyl ehkä vähän emännänki tehtävä!
Ens viikonloppuna ajattelin pitää sit ihan illanistujaiset. Sain tuparilahjaks mm. isäntä vs emäntä pelin ja ajattelin et vois pelata sitä, laittaa jtn hyvää ruokaa ja hengailla. Sellasta rentoa meininkiä :) Viikonloppua odotellessa siis mutta sitä ennen vähän tupareiden kuvasaldoa :)
Mulla on muitakin kuvia kyllä ku pelkästään ruokaan liittyviä mut meillä oli niin paljon ihmisiä käymässä niin en viitti laittaa tänne sellasia kuvia jossa on mun kavereita, eikä se olis oikeinkaa niitä kohtaan! Joten saatte tyytyä ruokakuviin, sorry :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti