Oon viime aikoina innostunu taas tekemään erilaisia salaatteja. Tein ruoaksi tänään ihan simppelin salaatin, niistä salaattikamoista mitä kaapista oikeestaan löytyi. Salaatti sisälsi siis kanasuikaleita, kurkkua, paprikaa, viinirypäleitä, jäävuorisalaattia ja kananmunia. Jännä että noinki yksinkertasista aineksista saa niinki hyvän makuisen kokonaisuuden! Alla vielä kuvina päivän salaattini :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti