Tänää olis tiedossa sit vihdoin LMFAO:n keikka! Päätettiin kaverin kaa kuitenki mennä sinne ku ollaan kerran vip liputki hommattu, eikä se nyt iha paska voi olla :D
Mul on fiiliksetki aika hyvin noussu ja odotan jo innolla tätä iltaa! Lämppärit ei oikee iske mut ei niille oikeen mitää voi. Olisin kyl niiiin halunnu nähä far east movementin, hitto! No sitä kovemmat odotukset on lmfaota kohtaaan ;D Saa nähä kuinka paljon sinne tulee porukkaa, voi olla aikamoinen ryysis narikas. Mut täs vaihees pitää taas kiittää itteään et on ollu niin fiksu et on hommannu vip lipun, ei tartte meinaa olla siel samas tungokses muitten kaa ja voidaa rauhas hengailla vip "aitiossa" :D Haha! En ikinä kyllästy toho vip sanan hokemisee, on se vaa niin hienoo :D Toivottavasti keikka on siis hyvä ettei oo maksettu turhaa, parin tunnin päästähän se selviää ;)
Tänää voi hyvillä mielin bilettää ku huomenna alkaa hiihtoloma, ihanaa! Huomenna ajattelin mennä kaupungille ja vissii käydä ottaa uudet rakennekynnet jeee :) Lauantaina on sitten 2 kaverin synttärit eli ohjelmaa ei ainakaa puutu tält hiihtoloman alulta :) Mut mä meen nyt laittautuu valmiiks ja kriiseilee mitä puen päälle! Hyvää loppuiltaa kaikille :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti