keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Tilaus

Oon jo jonki aikaa halunnu uuden takin. Mullahan löytyy takkeja vaikka muille jakaa mut toi nykyinen toppatakki rupee jo vähitellen kyllästyttää joten kattelin netistä jos löytäisin jonkun uuden kivan takin. Mähä tosiaan kerkesin jo tilata membersiltä valkosen toppatakin mut se ei ollukaa niin kiva miltä näytti niin lähetän sen sitten takasin. Joten siis sitä suuremmalla syyllä oli hyvä syy katella uutta takkia ja löysin boozt:n sivuilta alesta just sen tyyppisen mitä oon aatelluki. Lisäksi matkaan lähti huivi ja tossut.  Alla kuvat tilaamistani tuotteista :)



Takki on valkoinen minkä ehkä huomasittekin :D Väri valinta vähän mietityttää mut kuhan sen kaa ei nyt missää mudassa pyöri ni eiköhän se ihan siistinä pysy :D Myöskään tossuista en ollu ihan varma, ne on vähän hassut mut näytti mukavilta ja lämpimiltä niin päätin kuitenki tilata ne. Toivotaan siis että kaikki tilaamani tuotteet etenki takki miellyttäis silmää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti