torstai 29. joulukuuta 2011

Happy!

Saatiin tänää avaimet ja roudasin joitain keittiö tavaroita, lakanoit/pyyhkeitä ja muita pikkutavaroita meidän kämpille. Sitä ei voi oikeen vieläkään sisäistää et se tosiaan on nyt meidän asunto ja kohta asun siel ihan vakituisesti, oon vaan niin innoissani :D Voi olla et sit ku sinne saa kaikki muutki tavarat kuten sohvan, keittiö pöydän ja sängyn ni se rupee tuntuu jo vähän enemmän kodilta. Nyt se kämppä muistuttaa lähinnä melkee kaatopaikkaa :D

Otin myös kuvia meidän uudesta asunnosta ja koska nyt löyty pieni väli tähän kaiken kiireen keskelle niin tässä teille pieni kuva kooste meidän asunnosta :)


Keittiötä ja vähän eteistä


Kylppäri


Mun huone (tapetit TODELLAKI vaihdetaan :D )


Olohuone

Kaverini K:n huone

Ja kuuluisa apina seinä (huone siis maalataan)

Sellainen on siis meidän kolmio. En vois olla enempää tyytyväinen tähän asuntoon, onneks saatiin just toi! Saatte toiseen kuva koosteen asunnosta sit ku sisustus ja seinä rempat on kunnossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti