Tärkeintä mulle kodissa on se että siellä viihtyy ja et siel on hyvä olla ( = tuntuu kodilta). Noi molemmat on toteutunu meidän kodissa ja mä en haluu et nyt tästä tekstistä saa sellasta kuvaa et vihaan meidän kotia ja enkä tykkää sisustuksesta ollenkaa. Pointtina vaan on se et haluun ihan eri tyylisen sisustuksen sit jossain vaiheessa ku muutan tuolta kämpästä pois. Oon omia visioitani koittanu myös toteuttaa omassa huonessani, sinne saan tehä ihan mitä vaan ratkasuja :) Alla muutamia inspiraatio kuvia :)
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Yllä siis vähän sen suuntaista tyyliä mitä haluaisin kotiini. Kaikki kohdat joissain kuvissa ei välttämättä inspaa mut tarkotus onki vähän näyttää tyylisuuntaa :) Tossa vikassa kuvassa on mun mielestä kivasta yhdistetty tumma sohva ja sitten vaalee sohvapöytä, matto sekä tv taso. Oon miettiny aina miten tollanen toimis varsinki ku mulla on tumma sohva mut tosta kuvastahan sen näkee et hyvinhän toi sohva sinne istuu, ei oo liian valkosta! Tykkään tosi modernista tyylistä ja sellasesta mitä aika paljon sisustus lehdissä näkee mut haluun myös et kodista löytyy jotain "vanhaaki" (antiikkia tms.).
Mun unelmien talo olis iso omakotitalo johon saisin ite suunnitella pihan ja sisätilat. Haluaisin et se olis sellasella alueella jossa on suht rauhallista ja et naapuri ei oo ihan omassa pihassa kiinni. En nyt siis meinaa mitään taloa keskellä ei mitään vaan sitä et olis vähän omaa rauhaaki :) Mä en tiiä onks tää jotenki sellanen perus unelma et haluu ison talon, pihan ja koiran mut ilman tota koiraa vaan :D








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti