tiistai 3. huhtikuuta 2012

Parveke projekti

Oon päättäny edellisen postauksen perusteella että koska parveke on ehkä vielä vähän kesken niin otan kevään projektiks sen että laitan meidän parvekkeen kuntoon. Parveke on sellanen paikka jossa meillä ei oo vielä mitään hirveen erikoista ja sitä pystyy helposti muokkaa! Ajattelin sillon ku muutettiin että en haluu sinne yhtäkään kasvia koska jostain syystä onnistun aina tappamaan ne, tästä syystä ostan myös aina tekokasveja :D  Mut nyt jotenki kevään lähestyessä (tai no ei enää oikeestaan..) oon saanu lisää inspiraatiota ja haluaisin saada meidän parvekkeen ehdottomasti kasveja. Ajattelin että iso ruukku ja pallotuija olis kiva yhdistelmä mut en tiiä onkse liian massiivinen meidän parvekkeelle. Kuitenkin innostus on nyt iskeny ja tässä siis vähän inspiraatio kuvia :)

Kuvat: weheartit, google

Ainainen haaveeni on ollu "kulmasohva" parvekkeelle. Nykyiselle parvekkeelle sellainen ei mahtuis mut tulevaisuudessa haluaisin ehdottomasti kyseisen sohvan. Mut se mitä voin hankkia nykyiseen parvekkeeseen on valot jotka saan kiinni kattoon, ne luo kivaa tunnelmaa! Tässä vielä esimerkki kuvat ku oon vaan niin huono selittää :D

Oikealla puolelle valot josta oon haaveillu mutta vaan paljon isompina

Sisustusinnostuksen isketessä alan hirveesti suunnittelemaan ja nytkin kerkesin jo kattomaan ikean sivuilta kalusteita ja miettimään vähän kasveja. Katotaan vaan saanko ees mitään aikaseks :D Eivaa.. tää on projekti jolla ei oo aikarajaa :)  Toivottavasti kämppiski on asian kaa ihan ok, tässä vaan itekseni suunnittelen mitä meiän parvekkeelle aion väsää :D


Kuvat: ikea.fi , google.com

Haluaisin et meiän parvekkeella vois viettää aikaa kesällä ja et sinne mahtuis syömää (ei sinne mitää isoo ruokapöytää mahu mut vaik taitettava). Tärkeintä myös on et siel on hyvä tunnelma et siel voi istuu vaik koko yön jos huvittaa! Sit vaan ikeaan shoppailee ja muutosta tekemään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti