sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Oi miksi?

Miks aina sillon ku mä päädyn kattomaan h&m sivuja löydän sieltä ale osion, kerään ostoskorin pullolleen ja kohta odottelen pakettia kotiin? Arvatkaa vaa kuka löys miljoona kivaa juttua sieltä ja nyt sitten odotellaan millon paketti saapuu kotio..miks en voi ikinä oppii? No tili ainaki kiittää taas jälleen!

Salaa oon kuitenki tyytyväinen siihe miten halvalla sain paljon kivoja juttuja ja ainahan voi palauttaa jos joku ei näytäkää niin kivalle! Sain koottua paljon keväisiä/kesäsiä juttuja mut myös muutama villapaita eksy joukkoon..joo älkää ees kysykö miks. Taidan perustella sen sillä et kesälläki voi olla viilee? Tai se on syksyy varten? Oon kyl aika toivoton. No toivon tapaus esittelee tän kertasen ale osion saldon :D




Mukaan tarttu siis MUUTAMA koru (3 korvikset, kaulakoru, rannekoru, sormus), laukku, 2 huivia, aurinkolasit, villapaita (jonka tilasin myös harmaana) ja 2 t-paitaa. Eli tällä kertaa voikin sanoa että ostoskori täyttyi oikein kunnolla ja sain ihan kiitettävän saldon kokoon :D Mut kaikkihan noi on alessa et loppujen lopuks sain tosi paljon tavaraa tosi halvalla... ehkä se lohduttais ees vähä? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti