perjantai 6. huhtikuuta 2012

Suunnitelmia perjantaille

Viime yönä tuli sitten nukuttua 14 h, ai huomaako et on ollu vähän rankat duuni viikot? :D Ihan hyvä kyl et sai univelkoja vähän pois, on paljon pirteempiki olo :) Tänään illalla olis tiedossa leffailua. Meen mun kaverille S:lle kattomaan Harry Potterin vikan osan. En oo ite mikää hirveen suuri harry potter fani mut kävin kuitenki kattomassa sen ekan osan S:n kanssa ja sovittiin sillon et ku se kakkos osa tulee ni mennää yhes kattoo seki. Asia sit vähän jäi ja päätettiin et tänää vois kattoo sen vikan osan sitten..vihdoin :D

Ennen leffailtaa aion vaan relaa ja kokkailla jotain kivaa ruokaa :) Suunnitelmissa oli myös hiustenvärjäys, vihdooin.. juurikasvu rupee olee jo sellanen etten kohta kehtaa mennä enää ovesta ulos (okei ehkä vähä liiottelua) :D Perus perjantai siis tiedossa. Kiva pitkästä aikaa ettei pääsiäislomaa oo ihan buukattu täyteen vaan meen lähinä päivä kerrallaan. Huomenna on kotibileet, mistä vissiin jo aiemmin oon hehkuttanu mut muuten ei mitään tiedossa, ihanaa!(oonko outo jos sanon noin?) Hyvää perjantaita kaikille :) Mun ilta menee näissä merkeissä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti