Olin torstaina kattomassa mun kummitädin kanssa plan jäägaalaa. Aluks ajattelin ku mun kummitäti kysy et lähenkö et no kai mä voin lähtee, mul ei oikee ollu mitää odotuksia. Mut se oli todellaki näkemisen arvonen konsertti! Siel paikan pääl oli ihan erilainen tunnelma mitä tv välityksellä voi saada. Ne artistit ei ollu mitää mun suosikkeja mut se musiikki sopi tosi hyvin siihen jääshow:n.
Torstai alko siinä merkeissä et tiesin et nyt ei oo hyvä päivä tiedossa. Nukuin pommiin ja kerkesin just ja just vikaan dösään jolla ehin töihin. Mun piti mennä töiden jälkeen kummitädille suoraa mut tulin himan kaut ku puolet kamoist jäi aamulla kotiin ja sit jäin autolla vielä ruuhkaan ja olin siel vasta ennen 6 ja show alko puol 7 (meiän piti tosiaan syödä viel siinä). No lähettii vähä kuuden jälkeen ja eksyttii sinne jonneki espooseen ja oltii sit baroona areenalla just ku se konsertti alko..eli loppu hyvin kaikki hyvin mut niinku tiesin, kaikki meni vähä niinku jollain tapaa pielee. Mut konsertti oli kaiken ton arvonen, suosittelen siis! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti