lauantai 21. huhtikuuta 2012

Naisten kekkerit

Meillä on tapana pitää mun äidin (+ mun siskojen) , sen kahden kaverin ja niitten tyttöjen kanssa naisten kekkereitä. Pidetään aina vuorotellen toistemme kodeissa illanviettoja ja tällä kertaa naisporukka tuli kattoo mun kodin. Pidettiin vähä niinku nyyttäri meiningillä että kaikki toi jotain. Sain myös ihanat tuparilahjat molemmilta: toisen oma tekemä keittokirja ja koko astiastoo!

Olin töiden jälkeen eilen niin poikki et aattelin etten jaksais mitää kekkereitä mut jostain syystä sit ku kaiken sai valmiiks ja pysty vähä relaa ni olin tyytyväinen et ne järkättiin just mun kotona :) Ilta meni tosi hyvin ja sain siinä yhen kakunki tuhottuu (tää ei oo niit hyvii puolii)..pitäähän mun aina jotain sotkee! Mut oli rento ilta ja katotaan kenen kotona seuraavat kekkerit pidetään :) Alla muuta kuva eilisestä, pääosin tarjoiluista...taas!



Kakut puuttuu vielä




Tänään olis tiedossa kaverin synttärit ja muuten aion sitä ennen vaan relaa! Laitan myöhemmin vielä postauksen torstaisesta plan gaalasta jota olin kattomassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti