torstai 5. huhtikuuta 2012

Pääsiäinen

Nyt alko loma ja oon ihan fiilareissa! Rankat pari duuniviikkoo takana ja kaipaan tosiaan et saan nukkua vähän pidempään ku viiteen aamulla. Jouduin vielä tänään jäämään ylitöihin mut fiilistä helpotti se että tiesin et loma alkaa ja olin suunnitellu tekeväni hyvää ruokaa kun pääsen kotiin :) Yllätyin kuinka poikki voi olla tosta duunista, enhän mä oo ollu sielä vielä vasta ku nää pari viikkoa mut just sen takia aion nauttia nyt ihan kunnolla tästä lomasta :) Alla kuvia mun pääsiäisloman alusta :)





Uuniperunoita, kanaa ja salaattia! NAM!

Kämppis leipo suklaakakun



                                                   HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti