![]() |
| Kuvat: weheartit |
sunnuntai 15. huhtikuuta 2012
Sunnuntai-ilta
Huomenna koittaa jälleen arki ja viis päivänen työviikko on taas edessä. Yleensä oon viettäny sunnuntai illat ihan vaan kotona mut tänään tulee poikkeus. Sovittiin eilen kavereiden kanssa että mennään kaverini I:n luokse ja vietetään iltaa. Kun mietittiin mitä tehtäis niin keksin että mulla on semmonen astia jossa voi tehä fondueta joten päätettiin että kokeillaan sitä. Sovittiin sitten keskenämme mitä tuodaan ja ajateltiin vielä juoda lasit kuohuviiniä. Ihanaa et sunnuntain voi viettää näinki! Pitää ottaa useemmin tavaks :)
Mutta mä lähden tästä kaverini I:n luokse viettämään super rentoa sunnuntaita fonduen kera. Luulen että tämän päivänen auttaa myös jaksamaan kunnolla koko ens viikon :) Hyvää loppu sunnuntaita teillekin :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti