lauantai 15. syyskuuta 2012

Spirit storen avajaiset

Sain kutsun alkuviikosta spirit storen avajaisiin makkarataloon. Ajattelin aluks etten menis mut päätettiin sit kaverini S:n kanssa kuitenki mennä kattomaan mikä meininki. Kauaa me ei siellä viihdytty ja muutenki tän jalan kanssa on viel aika vaikee liikkua. Mut jos ois vähän pidempään jaksanu katella ni ois sielt varmaa löytyny tuotteita hyvin alestakin. Avajaisten jälkeen menin kattoman S:n uuden asunnon ja tulin sieltä sit puolilta öin himaan. Tänää olis tiedossa vielä kämppiksen poikaystävän keikka ja maanantaina pitäis sit tän pyörätuoli potilaan palata vähitellen töihinki. En usko et jalka kestää viel ihan kaikkee mut eiköhä duunistaki selvitä nilkkatuen avulla :)
Tässä vielä kuvia avajaisista!







Mitenköhä noilla kengillä kävellää..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti