En ehkä niinkää odota sitä vanhenemis osuutta vaan sitä et saan pitää juhlat kavereille. Oon aina tykänny järkätä synttäribileitä ja synttärit on ollu muutenki mulle melkein aina semmonen semi iso juttu. Normaalisti täs vaihees laskisin jo päivii ja ravaisin kämppää edes takas koska en malttais odottaa mut jotenki tänä vuonna mul ei oo ees sellanen fiilis et mun synttärit olis kohta. Joo mä pidän juhlat (tietenki) ja joo se on siistii mut mihiköhä se päivien laskeminen on kadonnu? Ehkä mä oon vähitellen päässy siihe ikää et se innokkas odottamisvaihe on menny ohi. Oon kuitenki jo täysikänen ja saan ostaa viinaa ni kaikki on mulle laillista tai siis joo onha noita jotain k24 baareja mut meinaan siis sitä et esim. alaikäsenä hirvee moni juttu oli kiellettyy et piti aina miettii mistä saa juomat ja sit liikuttii skoottereil 45km tuntivauhtii... Muistan ku täytin 18 ni olin iha innoissani et saan vihdoin ajokortin ja pääsen baariin, ne oli sellasii odottamisen arvosii juttui, varsinki ajokortti...
Tottakai tykkään edelleen synttäreistä, saan sen yhen päivän vuodesta olla huomion keskipiste mut ehkä mä oon kans vähän aikuistunu (kauheet myöntää) ja osaan nyt odottaa synttäreit vähä neutraalimmin vaik emmä sano et siin päivien laskemissakaan mitää vikaa oli :D Aion varmaa edelleenki pistää sen kruunun päähän mun synttäreille, se on vaan niin must juttu :D
En tiiä miks täs jutust tuli nyt jotenki kauhee masentuneen kuulonen..mun piti vaan kertoo et mitä on lahjatoiveina mut onnistuin taas vähä analysoimaan synttärifiiliksiä :D Oon siis oikeesti innoissani (kaikki vakuuttuu!!??) ja mul on siis vaan yks lahjatoive..tai no kaks ja molemmat liittyy michael korsiin. Molemmista on myös puhuttu täällä blogin puolella, arvaatteko jo? No tässä mun tän vuoden synttärilahjatoiveet.
![]() |
| Vasemmalta: Michael Kors Chunky Link Necklace & Bracelet, Showstopper Glitz Chronograph Watch |
Aika silveri meininkiä mut ei se mitään, sopii kaikkien asusteiden kanssa ;) Nää on kans niin pitkäaikasia haavetuotteita et oisin ikionnellinen jos kellon tai korusetin (kaulakoru + rannekoru on niinku yks lahja) saisin :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti