lauantai 29. syyskuuta 2012

Uggit saapuivat!

Hain viime viikolla vihdoin mun kauan odotetut uggit!!! En ois millään malttanu odottaa et saan postista lapun jolla pääsen noutamaan niitä ja heti kun se tuli juoksin tyylii samantien hakemaan näitä ihanuuksia! Ajattelin etten käyttäis niitä ennen talvea mut arvatkaa oonko malttanu olla käyttämättä niitä?! Onneks noi sadesäät estää aika paljon uggien käyttöä niin saan ehkä vähän säästettyä niitä talveakin varten. Mut oli kyllä odottamisen arvonen paketti...kannatti miettii se vuos ennen ku tilas :D Ohessa kuvia mun uusista silmäteristä :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti