torstai 13. syyskuuta 2012

UGG:t tilaukseen!

Muistattekos ku pähkäilin varmaa reilu puol vuotta sitten minkä väriset ugg:t tilaisin? Mallihan mulle oli ihan selvä juttu mutta ongelmana oli et otanko harmaat, vaaleet vai mustat. Mä en sillon päässy mihinkään lopputulokseen ja sit tuliki jo niin lämpimät kelit et tilaus jäi sit sille tielle.

Eilen brandoksen sivuja selatessa vastaan osu nää kyseiset ugg:t joita mietin sillon aiemmin ja päätin et nyt mä ne tilaan. Väri vaihtoehtoina tälle mallille oli harmaa ja musta ja päädyin nyt siihe mustaan sitten. Mä olisin varmaan tilannu vaaleet jos niitä olis ollu mut noi mustat on kaikinpuolin käytännölliset, ei mee ainakaa heti likasiks!

 
Oon niin innoissani et vihdoin saan nää kengät (koska muistahan ihmisistä näitten tilaaminen on ollu kiinni..)!! Ja nyt mul on hyvis ajoin hommattu talvikengätki. Salee kyl kerkeen paskoo nää ennen lumen tuloo..en yhtää ihmettelis -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti