torstai 20. syyskuuta 2012

I'm ready to party

Synttäri viikonloppu on nyt edessä ja tää päivä kuluki sitten kaupassa käydessä, siivoilessa ja leipoessa. Alunperin mun piti pitää huominen töistä vapaata mut ton saikun takia en nyt pidäkään ja päätin et laitan kaikki paikat ajoissa kuntoon et ku tuun huomenna töistä niin ei tartte ruveta kiiressä sit järkkäilee. Kämppä on siisti, kakku on tehty, ruoat on paikoillaan...huomiseks siis jää enään alkossa käynti, oon aika ylpee et sain kaikki hoidettuu ees päivää aikasemmin!


Pääsen kolmelta töistä ja juhlat alkaa seiskalta et mulla on ihan hyvin siinä aikaa. Ajattelin yrittää keretä nukkumaan päikkärit etten sit nukahda joskus ysilt jonneki nurkkaan ku muut bilettää mun puolesta. Katotaa vaa ni en mä mitää päikkäreit kuitenkaa nuku, plan B onki sit battery... joka on aina yhtä hyvä idea? Siks ehkä kannattaaki nyt mennä lataa akkuja ni oon huomenna pirtee synttärisankari :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti