lauantai 29. syyskuuta 2012

Sairasloma = paras kaveri!

Tää neiti sai vähän lisää saikkua ku tulin kipeeks. Eilen jouduin lähtemään kesken duunipäivän pois ja mul oli parhaimmillaan melkein 40 astetta kuumetta. Eilinen päivä meni pääosin vaan nukkuessa, en tajuu miten sitä unta vaan riitti mut oli kyl niin voimaton olo ettei toisaalta mikään ihme.

Kuume on nyt laskenu mut seuraavat pari päivää menee nylon beat äänellä! Katotaan pääsenkö alkuviikost duuniin. Viikonlopun aion vaan levätä ja parannella itteeni. Mun kaveri J tulee tänään meille yökyläilee ja aiotaan leipoo jotain kivaa, se on meiän perinne :) Tosi kiva et saan vähän seuraa ja jotain tekemistä, tää pelkkä makoilu vähän jo kyllästyttää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti