![]() |
| Kuvat: tjäreborg, wikipedia |
Näin tv:stä jonku lentoyhtiön mainoksen ja siinä oli just halpa lento splittiin. Heitin sit kaverille ihan läpällä et vois mennä käymään vaan siel sen takia et sen kaupungin nimi on niin hauska. Kun ruvettiin kattelemaan joitain kohde vaihtoehtoja niin perehdyin paremmin splittiin ja se rupes tuntumaan sen verran kiinnostavalta paikalta etten enää halunnu lähtee minnekää muualle. Sieltä löytyy kulttuuria, shoppailukatuja (tärkein!!), hyviä ravintoloita ja lähi ympäristöstä muitakin mielenkiintoisia kaupunkeja et ainakaan ei tekeminen lopu kesken! En oo myöskää aiemmin käyny kroatiassa ni on kiva et on ihan uus matkailukohde tiedossa :) Viel pitäis kuukaus malttaa odottaaaaa....no onneks se menee nopeesti ja kohta oon kroatias lomailemas :)



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti