perjantai 14. syyskuuta 2012

Syysinspiraatioita

En oo hirveesti kirjotellu tänne blogin puolelle mun tyylistä mut ehkä jostain jutuista on saanu vähän irti minkä tyyppisistä asusteista tykkään. Käytin ennen tosi neutraaleja värejä ja oikeestaan vasta tän vuoden puolella on uskaltanu ostaa kaupoista vähän kirkkaammanki värisiä vaatteita. Mä rakastan ylikaiken huiveja ja laukkuja, niit on mul ihan hirvee määrä ja siltiki ostan aina vaan lisää :D Oon kans enemmän ehkä legginsi ku farkku ihminen mut oon vähitellen ruvennu taas totuttelee farkkujenki käyttöön, ne on sellanen helppo ratkasu ku ei jaksa miettii mitä pukee päälle!

On tosi vaikee kuvailla omaa tyyliä ja sitä millasista asusteista tykkää. Ostan välillä kaupoista jotain tosi ihmeellisiä vaatteita mikä luokiteltais mun tyylin ulkopuolelle mut koitan nähä sitä kokonaiskuvaa et mihin kaikkeen esim. jonku paidan tai hameen vois yhdistää siks on tosi vaikee määritellä et just tämmönen olis mun tyyliä.

Koska mä rakastan syksyä yli kaiken (en vaan siks et mul on synttärit ) ni sain inspiraation tehdä pari kollaasia syysvaatteista. Oon hakenu näihin kollaaseihin vähän eroja (tosi pieni ero) : toisessa on enemmän kirkkaita värejä ja osa asusteista on vähän juhlallisempia, toisessa taas on tosi neutraali värimaailma. Ja koska oisin voinu pistää näihi kollaaseihin vaik kaikki vaatteet mitä siel polyvoren listalla oli niin näissä on nyt aika paljon erilaisia asuste vaihtoehtoja... uskokaa tai älkää karsin ihan törkeesti niitä vaatteita pois mut näistä en suostunu luopumaan!
 
Kollaasi 1



Kollaasi 2
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti