Pidin tosiaan viime viikonloppuna tuparit mun sukulaisille. Tajusin jälkeen päin et olisin ehkä voinu yhdistää mun synttärit ja tuparit mut joo tulipa nyt pidettyy erikseen neki! Mun sisko tuli auttamaan mua järkkäilyissä ja leivottiin sen kaa kinkku-paprikamuffinseja, juustokakku ja coociesseja. Näitten lisäks tarjolla oli dippivihanneksia, hunajameloonia, palttoonappeja mönjän (=lohituorejuusto+katkaravut) kanssa ja alkoholitonta boolia.
Tuparilahjaksi sain koko astiastoa, muita astioita ja kaks taulua joista toinen oli.................SE NEW YORK TAULUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FINALLYYYYY!!!! Se on NIIIIN hienoo ja todellaki odottamisen arvonen :))) En malta odottaa et saadaan se mun huoneen seinälle! Sit voin vihdoin näyttää kuvaa mun täysin valmiista huoneesta :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti