maanantai 16. huhtikuuta 2012

Fondue ilta

Eilinen ilta meni oikein mukavasti ja fondue oli kyl kokeilemisen arvonen. Meillä oli monia eri vaihtoehtoja mitä pysty dippaamaan ja kaikki niistä ei ollu ehkä ihan hirveen hyviä yhdistelmiä mut mistä sitä voi tietää ennen ku kokeilee? :) Tällä kertaa meillä oli banaania, mangoa, viinirypäleitä, vaahtokarkkeja, hunajameloonia ja ananasta. Näitten lisäks meillä oli muuta pientä naposteltavaa ja juotiin pari lasia viiniä (ja kuoharia)...joo mähän tosiaan sanoin lasilliset mut eks sen voi käsittää myös parina ;)

Oli tosi rentouttavaa viettää sunnuntai näissä merkeissä ja puhuttiinki kavereidenkin kanssa että vois useemmin pitää illanistujaisia. Ei välttämättä just sunnuntaina mut ylipäätänsä. Alla vielä kuvia eiliseltä :)






2 kommenttia: