Nyt jotenki on tullu viel enemmän hinku muuttaa kotoo pois! Kaverit tuntuu melkee kaikki muuttavan ja katoin yks päivä ikean kuvastoa ja oon niin suunnitellu jo kaiken valmiiks, se kämppää vaa puuttuu viel..(isoin ongelma ehkä?) Mut ei se kämppä puolikaa ihan huonossa jamassa oo, laitoin hakemuksen vetämään ja tilanne näyttää aika hyvälle tällä hetkellä, odotan vaan et saan sen asuntotarjouksen :)
Tänää tulee täydennyshaun tulokset ja odotan jo et pääsisinköhän mä jonneki opiskelemaan! Tää ois ihan huippu päivä jos saisin opiskelupaikan JA asuntotarjouksen..toivoo on hyvä elätellä!
Mut mä meen nyt pakkailee ja laittaa itteni kuntoon, kohta puoliin lähen ajamaan kohti mökkiä (VIHDOIN!) mun kaverin kanssa, can't waait!!
Hyvät viikonloput kaikille
Emilia


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti