keskiviikko 10. elokuuta 2011

Autumn in my heart

Sateiseina iltana (joilleki yönä) on kiva miettiä syksyä! Mä tykkään syksystä, joo mulla on synttärit sillon mut se ei oo ainut syy :D On ihanan värikästä, ei oo liian kuuma ja rakastan käyttää villapaitoja, ponchoja ja tietty uggeja ku tulee tarpeeks kylmä! Tässä jotain fiilistelyjä syysvaatteista:












Jos jotain negatiivista syksystä löytyy on se et suurimman osan siitä joutuu istumaan koulussa ja ehkä myös se ettei pysty olemaan enään niin paljon ulkona sit varsinki ku tulee kylmä. Tosiaan siis pääsin kouluun, oon kyl oikeestaan aika innoissani, oonhan mä jo lomaillu huhtikuusta saakka :D Mut kyl se kouluki välillä puuduttaa vaik nyt opiskelen sellast mikä kiinnostaa et ehkä ne aamut on rankimpia, unikeko ku oon :D


Syysfiiliksissä

Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti