Perjantai eli eilinen meni yllättävän kivasti! Yleensä jossai vaiheessa iltaa saa joku draamaa aikaseks mut eilen kaikki meni just hyvin ja ylipäätänsä siit illast jäi tosi hyvä fiilis! Kävin eilen ottamassa myös ensimmäiset ripset ja oon tosi tyytyväinen näihin, en varmaa ikin enää luovu näistä, samoin ku en kynsistäkää :) Rakennekynsistä puheen ollen mult eilen lähti yks suomeks ehk repes ja oon lukenu jostai ku monet on sanonu sitä et se on huono puoli kynsissä mut mulla ei ollu aikasempaa kokemusta mut nyt voin kyllä kertoa et sattu ihan helvetisti!! Kynnet on ihanat mut en haluu kyl enää ikin kokee samaa..suomeks pitäis käydä huollattaa oikein väliajoin, multa on taas vaihteeks jääny uups.
Tää päivä on vaan menny lagaten ja pälpättäen puhelimes (lasku varmaan sitä luokkaa). Kaveri on tos naapuris käymäs ni ehkä mä sen kaa kohta meen vähä juoruilee :D Ylihuomen pitäis sit taas jaksaa raahautuu kouluu, tähä tää päätyy ku viikonloppusin koittaa olla ajattelematta koulua (koko ajan mielessä siis)!
Emilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti