Mun koulu on ollu kyllä "tosi rankkaa"! Tiistaina koulun yleis juttuja(perus alku staffii), eilen kerättii ulkoo kasveja ja piirrettiin ne, tänää oltii aamu fbs ja iltapäivä pelattii mölkkyy...hmmm mihinköhä kouluun oon oikeen menny? :D No ehkä tää on tätä ekan viikon löysäilyy ja ens viikol alkaa sit kunnon duuni :) Ei mua kyl haittaa vaik onki ollu rentoo mut sit toisaalt nää päivät ois voinu kans viettää muuten hehe :D
Huomen lähen ulos kavereiden kanssa yhtien tyyppien synttäreille, pääse vähä tuulettuu, en oo pitkää aikaaa käyny baaris! Ekan koulu viikon jälkeen sitä biletystä ehkä vähän kaipaaki ;)
Hyviä biisejä biletykseen ja iha muuhunki fiilistelyyn vaan :)
1. Pitbull feat Marc Anthony-Rain on me
2. Swedish house mafia- Save the world tonight
3. Jennifer Lopez feat Lil Wayne- I'm into you
4. Nicole Scherzinger feat 50cent- Right there
5. Lord Est feat Petri Nygård- Reggaerekka
6. Far east movement- Girls on the dancefloor
7. Snoop dogg-Sweat
8. Chris Brown- Beautiful people
9. Dj Antoine feat Kalenna- Welcome to st.tropez
Oma tän hetken ehkä kuunneillun biisi on nro 2! (biisejä 9 mikä on myös mun onnennumero :) )

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti