maanantai 29. elokuuta 2011

Söpöilyä













Kuvat: weheart


Tällasii söpöi kuvii viel tälle päivälle pakkauksen ohessa. Oon ehkä maailman huonoin ihminen pakkaamaa, nääki tavarat riittäis tyylii kaheks viikoks mut minkäs sille voi, en ikinä opi :D

Nyt kohta puolii nokka kohti steissiä ja sieltä sitten tampereelle päin. Palailen reissun jälkeen taas blogin pariin, siellä tuskin saan mun minikoneessa nettiä toimimaan (oisko uuden koneen paikka?)

Moikkamoii =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti