Pilateksessa oli kiva käydä, tykkään siitä ja sitähän oon suositelluki aiemmi! Jotenki paljon virkeempi olo ku on saanu ittensä liikkeelle jo aamusta. Illalla ois vielä tiedossa leffailua kavereiden kanssa (morsiusneidot).
Huomenna mennää sit juhlimaan vikaa lomaviikonloppua. Toivon et olis hyvä sää illalla, aamulla saa sataa mut ei illalla koska haluttais mennä ulos vielä ku voi! Mäki siis "joudun" jo koulunpenkille tiistaina niinku aika moni muuki siks ois kiva vielä fiilistellä viimeisiä lomapäiviä. Ja onha täs onneks tulos blockfestit ja taiteiden yö et eiköhä se aika siel kouluski mee nopeesti ku on jotain mitä odottaa :)
Emilia

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti