Eilinen meni aika hyvin. Oltiin aluks kahen kaverin kaa kaisaniemen puistossa ja mentii sen jälkee sitten ruttopuistossa käymään jollon porukkaan oli liittyny muutama muuki tuttu. Sit mentii espalle jonka jälkee töölönlahdelle et aikamoista ravaamista kyl oli :D Mut ei se mitää mul oli ainaki kivaa ja aamulla oloki oli sen mukanen..uups! Eli tänää on ollu vaan tämmönen himapäivä, pitkäst aikaa. Ihan kiva välillä vaan olla ja kattoo maratoni leffoi tai nukkuu! Ens viikko stressaa taas jo ihan kiitettävästi ku tuntuu et joka päivälle on jotain, katotaan miten selviin perjantaihin. Alkuviikonha oon pois stadista ja sit otin töitä viel torstaille, huh huh! Sain eilen postissa lipun onnelan syyskauden avajaisiin ja ne ois just ens perjantaina, ehkä mä jaksan skarpata ja mennä bailaamaan, sen kyl näkee vast sillon!
Nyt aattelin kattoo jonku leffan, en tiiä viel minkä, ehkä tv:stä vois tulla joku hyvä? Katotaan jos huomenna sais vähän enemmän aikaseks :D

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti