maanantai 15. elokuuta 2011

Kuinkas sitten kävikään?

Tänään olin tosiaan shoppailemassa itiksessä pari tuntia (joka tuntu ihan riittävältä) ja mukaan tarttu vaikka mitä! Ei ihan kaikkee mitä listassa mut keskiviikkona tulee sit kaupungilta loputkin mukaan :)

2 huivia (oon iha friikkinä erilaisiin huiveihin), poncho ja mikä toi toinen nyt on viitta? :D

Valkonen kynsilakka, graffitti lakka, luomiväri, kynsiliima ja koristeita jolla aion koristella mun kynnet sekä vielä
tollanen "naru" jota voi käyttää vähän niinku vyönä tai sit ihan mihin haluu mut ite aattelin vyö tyyppisenä





Eksyin sitten aamulla ennen shoppailu kierrosta elloksen sivuille ja nää lähti sitten tilaukseen. Ballerinat ei oo ehkä kätevimmät tällasilla säillä mut niit voi käyttää esim baareissa tms. ja mullahan tosiaan on jo tollaset, ne on vaan niin kulunu puhki jo et päätin tilata uudet :)


Sellanen satsi lähti sitten mukaan. Oon tosi tyytyväinen ja vielä tyytyväisempi oon sit keskiviikkona ku löydän loputkin :) Nyt sit varaaman kynsien huoltoaika ja perjantaina oonki sitten menossa laittamaan ekat ripset, panostan siis oikeen kunnolla tällä viikolla itteeni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti