torstai 25. elokuuta 2011

Heipparallaa

Huomenna ois sitten taiteiden yö jälleen, vitsi että vuoski on menny nopee (kuulostan jo ihan joltai mummolta)! Mennää vissii stadii jotai heilumaan, en usko et niikää kattelee mitää juttuja mitä siel on, lähinnä vaa hengailee, oujea :D Ei mut ihan kiva mennä vaan ulos ei niinku baaribaariin vaan istumaan jonneki ja chillailee!


Maanantaina sain tietää että pääsin opiskelemaan tampereen lähelle varasijalta. Meen alkuviikosta sukulaisille ja käyn tutustumas siihen kouluun et voin tehä sit ratkasun muutanko vai enkö!? Siin onki mietittävää..kaikki kaverit jää tänne, perhe ja työ! Kylhän sinneki tottuis ja tavallaan ois kiva päästä pois helsingistä mut kyl se silti on tosi iso muutos eli ehkä ihan aihetta miettiä kunnolla!

Sain tänää postissa elloksen paketin mistä puhuin jo aiemmin ja sit odottelen vielä gina tricotista tilaamaani ponchoa. Elloksen käsikoru oli tosi ihana ja se tulee varmaa olemaan vakkarikoruna täs sit seuraavat pari kuukautta :D (kengät oli jo "vanhat tutut" vähän parempi kuntosina vaan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti