maanantai 15. elokuuta 2011

Shopping day!

Huomenna olis tiedossa viikon odotetuin päivä eli palkkapäivä! En oo pikään aikaan päässy kunnolla shoppailemaan ku rahanmenoja on vähän joka suuntaan. Tässä muutama juttu jota oon jo miettiny etukäteen ja joista todennäkösesti suurimman osan ostan:




1. Korkokengät
    Haavena ei oo ehkä just kuvan mukaan pinkit mut jotku kivat korkkarit, mahollisesti sellaset
    jota vois ehkä talvellaki käyttää

2. Kynsikoristeita
    Nyt ku mulla on ollu nää rakennekynnet koht jo melkein 3viikkoa niin haluaisin koristella niitä
    erilailla ja kynsikoristeilla niist saa tosi mageet :)

3. Laukku
    Laukkuja omistan noin miljoona mut joukkoon mahtuu aina yks kiva lisää ;)

4. Meikkejä
   
5. Koruja
    Tykkään koruista, en vaan oikeen osaa käyttää niitä, ehkä ois aika opetella

6. Vaatteita
    En oo pitkää aikaa ostanu uusia vaatteita, nyt haluun ostaa vaatekaapin täyteen upouusia vaatteita
    jota voi sit käyttää koulussakin

7. Kynsilakka/lakkoja
    Ihan ehdottamasti haluan valkosen kynsilakan mut ehkä niitä tarttuu muutama muukin mukaa
    niinku usein tuppaa käymään :D

Huomenna sitten selviää mitä tarttu mukaan. Katotaa vaan niin puolet enemmän mitä oon suunnitellu :D


Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti