Eilen ku kirjottelin tai no oikeestaan yöllä syysvaatteista niin nyt tuli kauhee innostus noista ugg kengistä! Oon käyttäny jo monta vuotta uggeja ja nyt haluaisin tälle vuodelle taas uudet. Selailin vähän netistä eri vaihtoehtoja ja löysin just sellaset mitkä haluan. En vielä kerenny tilaamaan niitä mutta viimeistään syyskuussa pistän tilauksen sit menemään :)
Täytyy sit vielä päättää mistä ne tilaa, netistä tilaaminen on onneks paljon halvempaa varsinki jos tilaa jenkeistä tai australiasta. Viime vuonna tilasin australiasta ja tuli kyllä paljon halvemmaks ku jos oisin ostanu suomesta. Suosittelen siis!
Emilia

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti