On se vaan aina niin vaikeeta! Ja tosiaan mun synttäreihin on viel se kuukaus mut kyl tää päätös pitäis kuitenki hyvis ajoin tehä, apuaaa :D Mikä on sit hyvä synttärilahja? Onhan se kuitenki tärkeetä et se on sellanen jolle tulee käyttöä ja jota tarvii kans..hmmm! Ehkä tää tästä selvii vielä, eri asia on kans et saako sen mitä on toivonu :D
maanantai 22. elokuuta 2011
Lahjatoive?
Mul on täs jo jonki aikaa ollu pohdinnassa mitä toivoisin synttärilahjaks? Haluun et se on jotain jonka muistan sit myöhemminki ku kysees on kuitenki 20 vuotta, tokat pyöreet :) On paljon asioita mitä tarvis ja siks mietin et voiks pyytää tv:tä vai pitäiskö olla joku esim. kello et sen sit muistaa aina millon on saanu sen!? Tässä vähän pohdintoja myös sellasia jota tarvitsen:
On se vaan aina niin vaikeeta! Ja tosiaan mun synttäreihin on viel se kuukaus mut kyl tää päätös pitäis kuitenki hyvis ajoin tehä, apuaaa :D Mikä on sit hyvä synttärilahja? Onhan se kuitenki tärkeetä et se on sellanen jolle tulee käyttöä ja jota tarvii kans..hmmm! Ehkä tää tästä selvii vielä, eri asia on kans et saako sen mitä on toivonu :D
On se vaan aina niin vaikeeta! Ja tosiaan mun synttäreihin on viel se kuukaus mut kyl tää päätös pitäis kuitenki hyvis ajoin tehä, apuaaa :D Mikä on sit hyvä synttärilahja? Onhan se kuitenki tärkeetä et se on sellanen jolle tulee käyttöä ja jota tarvii kans..hmmm! Ehkä tää tästä selvii vielä, eri asia on kans et saako sen mitä on toivonu :D
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti