lauantai 8. lokakuuta 2011

Girls just wanna have fun

Tänään illalla ois tiedossa vähän niinku girls night out. Meen mun tulevan kämppiksen luo kattomaan sen nykyistä kämppää jossa se on melkeen asunu jo vuode, ehkä vihdoin on aikaki käydä siellä! Se kämppähän on kuulemma tosi pieni mut ei se meiän menoa haittaaa ;) Mitään ihmeellistä ei olla suunniteltu, juodaa varmaa pari ja ehkä otan ton mun salkkaripelin mukaan :D On kuitenki kiva päästä vähä "tuulettumaan" ku oon nyt vaan melkee lojunu himassa saikkuilemassa. Se on niin rentoo vaan olla kaverin luona ei  hirveesti tartte miettiä mitä pistää päälle ja pystyy kunnolla juoruilemaan :D

Huomenna pitäis vähä pestä pyykkiä et ois jotain vaatteita maanantaina laivalle. Ja sit on tää iänikuinen ongelma, miten saisin pakattuu just oikeen määrän mukaan? Mä en vaa osaa! Ehkä mä voisin jo opetella.. katotaa vaa onnistuuko :D Hyvät viikonloput kaikille!

Tässä vielä pari hyvää bilebiisiä ;)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti