Mä ite tykkään kattoo sellasia musavideoita joissa on joku tarina. Sen tarinan ei tartte välttämättä olla kauheen "monimutkanen" mut kuhan siin on joku ajatus takana. On tosi tylsä tuijottaa sellasta videota jossa bändi/artisti vaan tyylii tanssii ja tausta vaihtuu koko aja. Siitä tulee sellanen olo et ei jaksa panostaa enempää videoon. Mulla se ainaki säilyttää mielenkiinnon jos videoki on kiinnostava. En tietenkää sano et jos video on huono ni sit loppu biisin kuuntelu vaan et se tuo lisää mielenkiintoo biisiinki jos siin on kiinnostava video. Joissain videoissa myös sanat liittyy videon tarinaan. Onhan se vähän hassuu et jos lauletaan suhteesta ni kuvataan pelkästään puita esim. :D (joo huono esimerkki) Tietty jokainen video on jokaisen ihmisen oma tulkinta. Me kaikki nähää asiat erilailla ja joidenki mielestä se video josta esim. mä en tykkää saattaaki olla ihan huippu.
Tykkään tosi paljon Katy Perryn musiikkivideoista. Niissä on kaikissa joku tarina ja niihin on panostettu. Last Friday Night videoon olin vähä pettyny mut oli seki ihan ok. Tottakai multa löytyy muitaki suosikkeja mut Katy Perryltä eniten ni ajattelin listaa "ne parhaat" :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti